YTÜ LİSANS PROGRAMLARINDA KAYITLI ÖĞRENİCLERİN DERS KAYIT İŞLEMLERİ (2017-2018 BAHAR YARIYILI)Tüm Duyurular
02
ŞUB

YTÜ LİSANS PROGRAMLARINDA KAYITLI ÖĞRENİCLERİN DERS KAYIT İŞLEMLERİ

(2017-2018 BAHAR YARIYILI)

 

2017-2018 Eğitim Öğretim Bahar Yarıyılında Mimarlık Fakültesi Şehir ve Bölge Planlama Bölümü Eğitim Planında yer alan derslere kayıt yaptıracak öğrencilerin göz önünde bulundurması gereken önemli hususlar ve takvim bilgileri aşağıda belirtilmiştir:

 

Ders kayıtları, YTÜ DERS KAYIT VE SEÇİM İŞLEMİ ESASLARI’na uygun olarak gerçekleştirilecektir. (YTÜ Senato’sunun 26.01.2012 gün ve 01-07 sayılı kararı)

 

  1. Ders alma veya ders kayıt dilekçesi uygulaması yerine tüm ders kayıt işlemlerinde Öğrenci Bilgi Sisteminin (ORBİS) verileri esas alınmaktadır.
  2. Kayıtlar aşağıda belirtilen hususlar çerçevesinde yapılacaktır;
  • Kayıt yenileme işlemi iki aşamalıdır. İlk aşamada o yarıyılın katkı payı ödenir (katkı payı ödemesi gerekenler için), ikinci aşamada derse yazılma işlemi yapılır. Ders kayıt takvimi, ders kayıtlarının yapılması ve uyulması gereken kurallarla ilgili önemli bilgiler ekteki dosyada verilmektedir.
  • 2017-2018 Bahar Yarıyılında ders kayıtları sürecinde “harcımı ödeyemedim, bulunduğum yerde internet yoktu, yurtdışındaydım vb. nedenlerle ders seçemedim” mazeretleri kesinlikle kabul edilmeyecektir. Tüm öğrencilerimizin ders kayıtlarını zamanında yapmaları gerekmektedir. Ders kayıtlarındaki hatalar (farklı kodlu derse kayıt olma, başka bölüme açılan ders grubuna kayıt olma vb.) öğrenci sorumluluğundadır
  • İlk 2 hafta içerisinde sadece “hastalık, doğum, doğal afetler, tutukluluk, mahkûmiyet ve askerlik gibi önceden öngörülemeyen mazereti” kabul edilenlerin dilekçesi alınarak ders kaydı “Fakülte Yönetim Kurulu Kararı” ile yapılacaktır. İlk 2 haftadan sonra mazeretleri geçerli olsa bile öğrencilerimizin dilekçeleri “başvuru süresi geçtiği için” reddedilecektir.
  • Ders kontenjan artırım talepleri 02.02.2018 - 08.02.2018 tarihleri arasında Bölüm Başkanlığı’na iletilebilecektir.  E-posta adresi: sbpblm@yildiz.edu.tr
  • Kontenjan artırım talebi, dersin kodu, adı, grubu bilgilerini içerecek şeklinde yapılmalıdır. 
  • Ders kayıtları, 02-08 Şubat 2018 tarihleri arasında USIS sistemi üzerinden randevulu olarak yapılacaktır. Bu tarihler arasında almak istenilen derslere mutlaka kaydolunmalıdır.
  • Ders kayıtları, aşağıda belirtilen tüm randevu günlerinde saat 08:00 itibariyle başlayacaktır.

Randevu Günü ve Dönemler

02 Şubat 2018: 1. sınıf ve 4. sınıf öğrencileri

03 Şubat 2018: 2. sınıf ve 3. sınıf öğrencileri

04-08 Şubat 2018: Tüm öğrenciler

 

Ders kayıt esnasında yaşanan sorunlarla ilgili olarak:

Doç. Dr. Esin AKTUĞLU AKTAN: esinaktan@gmail.com

Doç. Dr. Senem KOZAMAN: senemkozaman@gmail.com

Arş. Gör. Büşra GEZER: gezerbsra@gmail.com

Arş. Gör. Deniz ERDEM OKUMUŞ: deniz.erdm@gmail.com

Sibel ARSLAN: sarslan@yildiz.edu.tr

Emine KARADİREK: eminep@yildiz.edu.tr

ile iletişime geçmeniz gerekmektedir.